2007-08-27

Scrappat ett kort

Idag har jag gjort ett kort till vänner som fått en dotter. Jag blev riktigt nöjd med det. Texten är mitt nya Magnolia alfabet. Tyvärr är färgerna lite konstiga på bilden.




I morgon ska vi börja på babysim med Vera. Det ska bli roligt. Spännande att se hur hon reagerar på det. Klara var bara 6 veckor när hon började på babysim men Vera har hunnit bli 5½ månad nu så det kan nog vara lite skillnad.
Nu ska jag börja på en LO som jag gått och funderat på i några dagar. Hoppas den blir som jag tänkt det...




I förra veckan gjorde jag detta kortet till vänner som nyss fått en pojke. Åter igen är färgerna inte de bästa. Vi får nog investera i en scanner. Fast det finns andra saker som det ska investeras i först så det få duga med foto ett tag till.


1 kommentar:

Simmat sa...

Vilka fina kort!!!
Kram
Jennie