2007-08-28

En LO

Igår kväll fick jag en massa tid att pyssla då min man är bortrest och barnen kom i säng tidigt. Det resulterade i en LO med bilder från en härlig augustidag när vi gjorde en utflykt till Torekov.



Förhoppningsvis blir det en pysselkväll idag också. Jag var inne på StoryHouse i dag och köpte lite nya papper och några blomdekorationer. Det blev bl.a. ett roligt svamppapper från Heidi Grace. Det kanske kan passa bra till någon höstbild...




Idag har vi varit på babysim. Vera tyckte det var jätteroligt. Hon sprattlade och skrattade mest hela tiden. Men det tog på krafterna så nu sover hon. Klara är inne hos grannflickan och leker så jag fick en lugn stund över framför datorn.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för din gulliga kommentar i min blogg :-) Självklart får du länka till mig! Fina Lo:s och kort du kort. Visst är det en underbart rolig hobby??!

Helena Påhlsson sa...

snygg Lo , tack för kommentaren i min blogg...Hjärnarp...hmmm då e vi nästan grannar...jag bor i mUnka