2007-08-21

Liseberg




I fredags var vi på Liseberg. Klara tyckte det var jätteroligt. Hon ville åka alla karuseller och var inte rädd för något. "Flumride" ville hon åka en gång till så efter en första tur med pappa så fick jag följa med henne igen. Själv fick jag en tur i "Balder". Jag ääälskar berg och dalbana men när man kommer upp på toppen och det står en skylt som visar 70 graders lutning då blir man lite darrig. Två sekunder senare stupar det brant ner och det är bara att hålla i sig. Så på 1 minut är det hela över och man har ett lyckorus i hela kroppen.

Idag har min Revolution äntligen kommit så ikväll ska den testas. Ska montera mitt nya Magnolia alfabet och testa det. Jippii!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Susanne!!
Kul att du har skaffat dig en blogg så vi kan få se allt fint du gör!! Låter som er tur var lyckad. Har det gått bra med napparna??
Ska bli kul att ses på fredag hos Jane.
Lycka till med "revan"!!
Kram
Jennie