2007-08-22

Alla mina LO

Jag har fotat alla LO som jag gjort fram till nu. En del är efter egna idéer och andra är scrapliftade från olika inspirationskällor. Fotona är inte av högsta kvalité precis men det får duga. Svårt med blixten när det blänker i fotona.

Först bilder på Klara:








Sedan bilder på Vera:




Den gröna och rosa (med titeln Vera solstråle) är den första LO som jag gjorde. Jag hade inte koll på att man kan använda fotomatta och det hade nog gett en bättre inramning men det blev ganska OK ändå. Dopdagen är jag inte heller helt nöjd med. Det är jättefint papper men den känns ändå lite plottrig...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jätte fina Lo har du gjort. Tycker inte att man behöver ha fotomatta jämt. Gillar dina rubriker och ditt färgval, vekligen fin färgsammansättning. Lycka till med bloggen, jag kikar in då och då.Välkommen till min blogg.
Kram Aase/ängel60

Anonym sa...

Vilka fantastiska LO´s du har gjort!!! Babysim-kortet är helt underbart! Får jag länka till din blogg?

(Favvis)Maria sa...

så många fina!

Anonym sa...

Nu har jag länkat till dig!

Anonym sa...

Helt underbara!! Lägg gärna upp fler, jag kommer att kolla på dem och få inspiration till mina egna. Än en gång, Underbara!

Simmat sa...

Kul att träffas i fredags!!! Dina LO är jättefina. Du har ju hunnit med hur mycket som helst!!!
Ha en bra vecka!!
Kram
Jennie

Susanne H / snuffehar sa...

Tack för att ni tittar. Vad roligt att ni tycker de är fina. :o)