2007-09-21

Inga bilder tyvärr

Vår digitalkamera strejkar total nu :o( så tyvärr kan jag inte lägga upp några bilder. Jag har två LO:s som jag gärna skulle vilja visa... Idag hade maken med kameran till butiken för att höra om den går att fixa och om det är lönt. Tyvärr var det inte det så vi får väl se hur det blir nu. Vi får väl investera i en ny. Idag har vi i alla fall köpt en ny TV. :o) Jättefin med inbygd digitalbox och massa finesser.

Vi skrattade så åt Klara idag. Hon var sååå trött ikväll, antagligen för att det blev en sen kväll för henne igår, så hon satt rakt upp och ner och somnade på en pinnstol framför Bollibompa. Vi bar in henne i sängen och tog på nattlinne utan att hon vaknade eller gjorde ett ljud ifrån sig. Då är man verkligen trött...

1 kommentar:

Lisbet sa...

Tjena

Måndagmorgon och jag har förlagt min jobbiver. Så medan andra surrar om helgens händelser, lyssnar jag med ett halv öra och surfar runt och drägglar över scrapsidor.