2009-01-03

Lite scrap



Denna scrappade jag för ett tag sedan. Härligt med lite sommarbilder mitt i all julfotografering. Det syns inte så bra här på bilden men det gula hjärtat är stämplat på gulprickigt papper, utklippt och satt på 3d-kuddar. Jag har också lagt lite 3d-lack på blommorna i hjärtat. De svarta swirlarna är gjorda på fri hand med pearl maker. Fotot är redigerat och satt i pappersramen i photoshop. Äntligen har jag också en plattform till "revan" så jag kan använda mitt härliga Jolly-alfabet.



De här gamla fotona på Klara har legat i flera år och jag har länge velat scrappa med dem. Ändå tycker jag inte att jag riktigt kan få ihop det. Kanske är det bokstäverna i titeln som inte stämmer... (?) Nåja, ibland blir man riktigt nöjd, ibland inte...


2 kommentarer:

Ulle sa...

Kanonhärliga LOer båda två ...

Ika sa...

Längar man till sommaren,när man ser din helt underbara Lo!

JA jätte mycke,gör jag!

Kram Ika