2009-01-14

Hänger på...

Jag hänger på Myamias projekt *Bara jag*. Vi skapar ett kort varje vecka med ett ord som beskriver våra tankar och känslor. Nu i början hakar jag på Myas ord, kanske fortsätter jag så hela vägen, kanske blir det mina egna ord utifrån mina upplevelser under veckan, framtiden får utvisa. Nu ser jag i alla fall fram emot att skapa kring orden "kan" och "längtan". Ska genast rota fram en kortlek att använda.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Kan visa ett av korten från igår kväll nu. Såhär ser det ut. Det får hamna i "bra att ha hyllan".

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är också lite sugen på att hänga på.... Får ta mig en funderare :)
Kram Aase

Mya sa...

Åh så glad jag blir :) Detta kommer bli så skoj :) Kort nr 2 kommer ut idag (torsdag) på dagen. Sedan ska jag hoppa på kort nr 3 direkt, så vi kommer i fas. Jag är så himla glad att du hänger på :) Kraaam