2008-11-27

Utmanad av Cilla...

... för några dagar sedan.

Vilken mat äter du ofta? Stekt spätta med citronsås lagar jag ofta på onsdagarna när jag är ledig. Både jag och barnen älskar det.

När du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av? Både och faktiskt, det beror lite på tillfället

Var sitter du helst när du bloggar? Vid datorn ;o)

Köper du ofta Triss?Ja, ganska ofta, har förresten en i plånboken kom jag på nu... måste skrapa .........................100.000!!!!...........................................................nejdå, det blev ingen vinst idag.

Vilket land eller vilken stad har varit din bästa semester? Några favoriter har jag, NY för någon månad sedan var trevligt, bröllopsresan till Kina och framför allt safarin i Kenya!

Vilken TV-kanal tittar du mest på? TV4

Vilket är ditt favoritvin? Jösses, det är så sällan nuförtiden. Rött, gärna merlot

Jag utmanar:

Helena och Jessica
.
.

1 kommentar:

maybe*mej sa...

HaHa roligt det där med trissen... Hade just vart stiligt om du hade vunnit.. Vilken fin blogg du har. här finns massor med bra inlägg. Jag är sååå sugen att gå på mikaelas fotokurs. jag gick ju hennes psp kurs förut. Jag har inte riktigt kommit på hur man bäst gör när man fotar Bokhe.. jag har testat men har inte en aning om hur man får hjärtan...hoppas att mikaela har en till fotokurs. vore kul. ha det gött