2008-11-21

* snö *

Idag vräker snön ner hemma hos oss i nv Skåne. Stora dottern var helt överlycklig när vi åkte till dagis idag.
- "Mamma om det är kvar på lördag så kan vi åka pulka"
Jag tyckte dock inte det var riktigt lika roligt då jag har drygt 4 mil att köra till jobbet. Men när jag kom hit till Helsingborg så skiner solen och inte en tendes till snöflingor så långt ögat når. Lustigt att det kan skilja sig så.

Jag hoppas att det håller sig kallt i några dagar nu så barnen får leka och åka pulka i helgen. Här nere får man vara glad för det lilla och ta tillvara på tillfällena när de kommer. Såklart hoppas jag ju också på att kunna ta lite fina foton också...

Jag har scrappat lite i veckan men det har varit för mörkt för att fota. Uppdatering kommer nog i helgen.

Ha en skön fredag alla vänner!

Inga kommentarer: