2008-07-07

Vilken härlig helg!!

Scrap för hela slanten i helgen, dessutom en massa roliga kurser där man fick prova på olika tekniker och projekt. Superkul! Jag hade också äran att belönas i flera tävlingar, bl.a. första pris i en kortskisstävling på lördagen. Lite extra kul eftersom jag inte riktigt ser mig själv som en kortmakare. Här är kortet som jag vann med (format 15x15cm). Jag fick låna dessa härliga stämplar av Helena.



Detta kortet belönades med andra pris i kortskisstävlingen på söndagen. Formatet här är 10x10cm.



Detta är det tredje och sista kortet jag gjort helgen. Här var tävlingen "freestyle". Allt på kortet skulle vara handgjort. Jag har själv ritat blomman och bladen samt färglagt dessa med Promarkerpennor. Format 15x15cm vikt i ovankant.




Detaljbild på blomman.



En layout tänkte jag visa idag med. Denna gjordes inte till någon tävling (faktist den enda som inte är det av allt som jag skapade i helgen...). Jag blev riktigt nöjd med den. Fotot är från nyår och kändes lite stökigt med alla färger och brokiga mönster men jag tycker att jag fick till det bra. Nästan allt material kommer från juli månadspaket hos Scrapduon. Ett superhärligt, väl sammansatt månadspakert som jag verkligen gillade. :o)





Till sist ett minialbum. Det hör inte till vanligheterna att jag gör sådana så denna utmaning var riktigt rolig. Under hela helgen fanns en BIA (Bind it all) till vårt förfogande och det ville jag ju såklart testa. Formatet ä 10x10cm och här är resultatet...

.
.
.
.
Kika gärna in imorgon igen för då lägger jag upp fler alster från helgens träff. ;o)

2 kommentarer:

Helena Påhlsson sa...

grattis kortmakarsusanne !!hihihi

Tina sa...

whow så mycket fint du gjort!!!!!
Måste varit en superhelg!