2008-07-08

Mer från helgens träff....

Jag tänkte visa lite fler layouter från träffen i Halmstad i helgen. Denna gjordes till en skisstävling. Härliga papper från Heidi Swapp som jag köpt hos Cilla på Scrapduon.



Nästa LO är också utifrån en skiss.



Den här layouten var mitt bidrag i freestyletävlingen på söndagen och där tog jag hem 3:e pris. Det roliga i denna tävling var att min scrapkompis Jessica vann andra pris och min andra scrapkompis Helena knep första priset. Det var lite kul tyckte jag. :o) Inspirationen till denna layout har jag fått från en LO som Peterlina har gjort. Den hade liksom fastnat i mitt minne.



Denna något hysteriska LO är resultatet av en poängjakt där varje pryl man hade med genererade ett antal poäng. Flest vinner... Jag började lite försiktigt men sedan blev det tävlingshets och ja, vad säger man...? MYCKET deko! Fast det passar ändå till temat på fotona så helt tokigt blev det inte. Har dock plockat bort några småsaker.



Om man deltagit i alla tävlingar under helgen (totalt var vi 9 stycken som gjorde det) fick man vara med i en bonustävling. Det gällde att på 30 minuter klä en tändsticksask på temat "för grillen". Riktigt fina priser låg i potten men tyvärr blev inte någon av dessa min. Såhär blev i alla fall min ask.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hjälp vad mycket du lagt in på ngn dag....... Härliga färgsprakande LO
Mysigt foto och titel på Soffmys
Alla är så fina svårt att tycka om ngn lite extra.
Snygg header dessutom, Kramkram AA

Cecilia sa...

Finfina alster! H.S papprena är såå mysiga ;)
Kram

Hetty Hall sa...

Fabulous layouts Susanne, love them all!!
Hugs
xx
Hetty

Tina sa...

så mycket fint du gjort!
gillar asken!

Anonym sa...

Nu har jag oxå hittat hit.
Vill passa på och gratulera till alla vinster.
Det var en kul helg i Halmstad.
Hade kanske lite mer förväntningar (mest på mig själv)men men....
Hoppas du tycker det är ok att jag lägger till dig på min blogg som scrapvän!
Kramisar

Sanna F sa...

Å vad mycket fint du har gjort!!!
KRAM

Ika sa...

Jag gillar verkligen Lo Fjärilshuset.
Tack själv för en kanon helg i Halmstad.Hoppas vi ses igen på fler sådana Maror.

Kram Ika