2013-02-03

Snart...

I helgen har jag hittat på roliga saker. :) I lördags var det scrap hela dagen, jag träffade hela gänget i ett team där jag nyligen fått en plats. Jag är jätteglad och förväntansfull över detta uppdraget och ser fram emot scrapåret 2013. Inom kort ska jag berätta vad det är och snart kommer också bloggen att uppdateras med mer scrappat.
Men just nu bjuder jag på en vårig tulpanbukett även om vi idag haft vinter i nordvästra Skåne med snö och pulkaåkning.


upload


I veckan har min älskade stora tös fyllt nio år. Detta har uppmärksammats med kalas både förra och denna helgen. Grattis igen fina Klara!


Grattis älskade tös på nioårsdagen!

1 kommentar:

Aase sa...

Vilken vacker bukett :) Älskar verkligen dessa vackra fina vårblommor....

Tänk vad töserna blivit stora sedan jag började följa dig.... Underbart att få vara med på resan!
Mina töser fyller sanrt 26 & 28 år det är är svårt att fatta....

kram