2012-11-26

Jag vann!!

Lektyg och Hantverk har haft en utmaning på sin blogg där man skulle amvända sig av en strof från en låt på sin layout och fotot skulle förmedla känslan/texten. Jag hade en bild på mina nya gröna kängor som jag älskar och som är så sköna att gå i. Jag skulle kunna gå en mil i dem och därför blev det låten "Walk a mile in my shoes" som fick inspirera. Man skulle också använda sig av någon speciell teknink som gjorde det där lilla extra. Jag valde att stämpla och embossa med orange pulver och även använda mig av mask och mist samt några remsor washi-tejp.

Lycklig blev jag igår när jag fick ett mail från Pia och Jessica om att min layout vann tävlingen!!

walk a mile in my shoes

walk a mile in my shoes detalj 2

Visst är det här hänget till en dragkedja så läckert?!

Inga kommentarer: