2010-03-22

Ikväll bloggar jag Jillibean Soup för Arkivet




Jag är en stor fan av märket Jillibean Soup. De har underbara papper i klara färger, rena mönster och kraftigt material och det gillar jag. Jag fick hem ett stort paket från Arkivet med flera papper från Jillibean Soups senaste kollektioner. Jag började med påskinspirerade serien "Egg Drop Soup". De härliga bokstäverna i wellpapp är av samma märke.



Ett enkelt påskkort gjorde jag också med samma serie. Blev förälskad i pappret med de söta kycklingarna.

3 kommentarer:

Aase sa...

Underbart vårig LO i underbara papper.... Mysigt påskkort dessutom
Kram Aase

ÅsaF sa...

Åååå så snyggt!! Får nog spana på de papprena för nu blev jag riktigt inspirerad! :) Kram

Tina sa...

..var tvungen att lägga en order på dessa underbara papper!!!!!
Håller med dig - Jillibean Soups papper är helt underbara!