2009-12-28

God fortsättning!

Jag vill önska er alla en god fortsättning och ett Gott Nytt År!

Veckan innan jul var vi på en härlig semester på Tropical Islands och i Berlin. Är det galet att bygga ett badland med tropisk regnskog inne i en luftskeppshangar som är 360m lång, 240m bred och 107m hög??? Häftigt var det i alla fall!
Vi kom hem den 22/12 och har sedan njutit av julledigheten. Det har inte blivit mycket tid över till pyssel de senaste veckorna men jag hoppas få lite tid till det de närmaste dagarna.
Tomten var snäll och gav mig en "Bind It All" i julklapp så jag hoppas kunna göra lite projekt med den framöver.
Ett minialbum från vår semester i somras gjorde jag på en träff hos Brunsons innan jul. Någon dag ska jag blogga det. :o) Men nu ska jag fortsätta mysa med barnen.

Kramar
Susanne

Inga kommentarer: