2009-09-20

Massa scrap!

Det blev hela 6 layouter och 4 kort gjorda på Rekordträffen igår. Men idag är jag för trött för att blogga dem. Det kommer i veckan.
Vilken bra träff det blev! Tarja (Arkivet), Lotta och Misan (Scrapperiet) hade ordnat och planerat allt jättebra och hela dagen flöt på bra. Massor med roliga utmaningar, hela 6 st, en i timmen, där man kunde bidra med både kort och layout i varje tävling. Några vinster lyckades jag kamma hem också. Rekord blev det med så nu återstå att se om Guinnes kommer att godkänna det hela.
Jag hade supertrevligt sällskap vid bordet och hade en jätterolig dag! Det var jättekul att få lära känna er alla lite bättre!
Idag är jag som slagen av en klubba (hjälpte till på fredagen innan träffen till kl.22 och på lördagen var vi på plats redan kl.7 och städade undan efteråt till kl.22).
Barnen sover så nu ska jag sjunka ner i soffan och titta på Idol och Heroes från i fredags.

7 kommentarer:

Therese sa...

Jätteroligt att träffas igår!
Vad roligt att du vann!
Kramisar

Helena Påhlsson sa...

hoppas att träffbakisheten har släppt .. på lördag är det ju dags igen... Längtar !!

Pernilla ~Pillan~ sa...

Oj, så produktiv du var! Jätteroligt att träffar dig irl på träffen! Kram

Petra sa...

Hej Susanne!
Ja, det va jättekul att träffas. Och tack för hjälpen i köket *L* Ska bli spännande att se vad du hann göra.

Kram P

evelina sa...

hej susanne.
ja superkul å ses, ska höra av mig om showen så fort jag vet, men det är ju inte förrän till påsken nångång som sagt=)
hoppas du hade en lika bra stund som jag i lördags. det var så skoj å träffa alla glada pysseltokar.
massa kramar evelina

Jessica Lindell sa...

Hej! Vad roligt att det blev en bra träff. Hoppas ni får det lika bra till helgen! Kram

Anonym sa...

Det ska bli spännande och se vad du hann skapa och grattis till vinst!