2009-05-14

Tävlingsbidrag

Tillbaka i verkligheten igen efter 3 dagars tjänsteresa till Österrike där vi har provkört ett nytt formsprutningsverktyg. Visst är det trevligt att komma iväg några dagar men det är verkligen ingen semester! Skönt att komma hem till familjen igen!

I förra veckan när jag var hemma med en sjuk dotter blev det scrappat en del. Jag har gjort några bidrag till Kates roliga tävlingar. Först skissen...




... sedan färgutmaningen (brun, turkos och orange)...



...och slutligen materialutmaningen (men den visar jag inte än eftersom det fins risk att en viss person tittar in här...).

3 kommentarer:

scrapupdate sa...

Jättefina lo:er du har fått till!

Ika sa...

Löss är aldrig kul!

Men vilken snygg Lo du har gjort.

Kram Ika

Mathilde sa...

Åh vad fina!
Jobbigt med löss, hade jag också är jag var mindre.. kliar!!
Kram