2008-12-08

Scrapträff igår




Igår var det återigen dags för Gislövsträffen. Alltid lika trevligt även om jag inte fick gjort massor denna gången. Men det är ju inte kvantiteten som räknas eller hur ?
Massor av nya härliga papper shoppade jag hos Scrapduon och såklart kom de till använding direkt. Här är en av det tre layoter jag gjorde.

Vi fick ett litet kit också och en utmaning att göra ett julkort med materialet. Såhär blev mitt kort.



Imorgon kommer det nytt i bloggen igen så kika gärna in här då. Denna veckan är det nämligen jag som har ritat skissen hos Veckans skiss. Tjoho! Så kul att de vill använda mina skisser. :o)
.
En annan rolig sak, imorgon ska jag och maken gå på teater. Det händer inte särskillt ofta men vi ska se Morgan Alling i "Fullbokat!" och det ska bli så trevligt. Middag på restauran tänkte vi också hinna med innan. Man får passa på när man för en gångs skull har barnvakt. ;o)

Nu ska jag stänga ner datorn och vila mina stackars ögon. Har åkt på en ögoninflammation, blää. Det gör inte ont men är väldigt irriterande och det ser verkligen inte trevligt ut...

1 kommentar:

Mya sa...

Så fina alster :) ajajaj det låter inte trevligt med inflammationen, stackars dig. Kram mya