2008-09-10

Hemmagjorda biljetter

Jag inspirerades av Mirabyll att skapa min egna biljetter. Jag använde hennes mall och ändrade sedan typsnitt och text på en del biljetter. I stället för att använa en nål så har jag inhandlat detta praktiska verktyget från MM på StoryHouse (bilden lånad från StoryHouse).





Sedan var jag såklart tvungen att använda en av dem direkt. Det mesta materialet till denna LO kommer från Scrapduons september månadskit. Det innehöll bl.a. en massa härliga papper från October Afternoon. Även på denna LO har jag tolkat min egen skiss nedan.



.

12 kommentarer:

Helena Påhlsson sa...

oj vad fina... kan du maial en kopia kanske ... ber snällt... vi tänkte träffas hos mig på sön kväll för lite scrap vill du ?? kan du ?? vi har tänkt vid 5

(Favvis)Maria sa...

Vilken bra blogg mirabyll är. Va bra att du la ut den!=)

Simmat sa...

Häftiga biljetter!!! Superfin LO med härliga papper!!!
Kram

Tina sa...

snyggt! har också beställt månadskitet.....

Mya sa...

supersnyggt!!!

Mirabyll sa...

Aaah ett sådant härligt foto! Va kul att se biljetterna i sådant fint sällskap! Ha en bra dag! //Mirabyll

Karin sa...

Layouten är otroligt snygg!!! Wow! Har också köpt kitet, men än så länge bara hunnit använda det till ett kort (som jag inte kan visa ännu).
Kram

Scrapsystrar sa...

Men vad häftigt med egna biljetter! Måste kika in där och se hur man gör. Superfin layout också. Himla läckert med det där mörkblå (för det är väl mörkblått..) till svartvita fotot. Kram Åsa

Anonym sa...

Mitt kit ligger på poste och väntar, nu blir jag såsugen på att hämta det. Hoppas jag orkar lite i morgon denna LO var ju sååååå läcker.
Kram Aase

Cecilia sa...

Jättefin LO och hur coola biljetter som helst. Började scrappa och glömde ringa.... Sorry. Vi hörs av imorgon. Kramar

fialoppan sa...

Superfin lo! Sååå coola tickets! Kan du inte ha en liten utlottning eller tävling där man kan vinna några!? Hihihi!
Ha en skön helg!

Camilla Ekman sa...

Oh, så läcker layouten är! Gillar mycket!!! Och vilka fina biljetter du skrivit ut!!! WOW!! *kram*