2008-01-11

Produktiviteten fortsätter...



En LO till min B.O.M. om mitt mål för 2008. Jag testade liggande denna gången och tyckte nästan att det var lättare än stående. Fotot blev lite snett men i verkligheten är den rak och fin... ;o)




Dessa foto har legat sen i somras och jag har tänkt mycket på dem. Klara tyckte det var så himla roligt på Liseberg och jag ville gärna scrappa den utflykten men jag har inte hittat papper som passat förrän nu. Så jag blev så glad när dessa damp ner i brevlådan häromdagen.

4 kommentarer:

Scrappermania sa...

Great Layouts!

Simmat sa...

Jättefina!!! Ha en fortsatt skön helg!!
Kram

fialoppan sa...

Jättefina! Din BOM-lo är fantastisk!

Scrapsystrar sa...

Finfina! Gillar färgerna och upplägget i BOM-en jättemycket! Snyggt med ett foto som är skuret så, det blir så effektfullt.
Kram/Katarina