2007-11-09

Ett litet paket...

...kom det med posten igår, de nya julhÄnglarna i "Klappat och klart". Jättesöta allihop och såklart var jag tvungen att testa dem direkt. Jag satt uppe halva natten och gjorde julkort. Jag har ännu inte provat att använda distresser (man kan ju inte köpa in allt med en gång) utan har använt vanliga vattenfärgspennor. Det funkar alldeles utmärkt även om jag är något begränsad i färgutbudet. På det nedersta kortet har jag stämplat en snölinga flera gånger med blå dyna och sedan embossat med ett glitterpulver (det syns inte så bra på bilden). Här är resultatet.











4 kommentarer:

Anonym sa...

Men! Vilka härligt ljuvliga kort du fått till med hÄnglarna. Inspirerande, tack!
Har inte hunnit montera mina ännu...
Kram

Karin sa...

Söta stämplar (har inga hÄnglar...) och fina kort!! Trevlig helg.

Cecilia sa...

Så himla söta kort! De däe hÄnglarna tar du väl med på träffen???
Trevlig helg!
Kramar

Anonym sa...

Oj vilken underbar hög med härliga kort. Trevlig Helg.