2007-09-10

Regnet det bara öööser ner...

Igår hade vi en fantastiskt fin sensommar/höstdag här i norra Skåne. Vi besökte höstträdgårdsmässan i Ängelholm. Trevligt! Vi var på jakt efter några nya plantor till rabatten då vi har grävt upp och ändrat om lite. Det blev två stycken Röd solhatt.



Nu sitter jag här inne vid skrivbordet och kikar ut där det fullkomligt vräker ner. Så idag blir det verkligen en innedag. Tänkte åka ner till Väla i Helsingborg i eftermiddag. Skönt med shopping inne. Stora tösen behöver både nya byxor och skor inför hösten. Hon har vuxit som ett skott i sommar. Så blir det väl säkert ett besök på Panduro och ev. Scraproom också.
Maken är på tjänsteresa igen (han har varnat för en intensiv höst) så ikväll blir det scrapkväll. Tänkte försöka mig på dubbelutmaningen på Scrapaddicted bloggen. Sista dagen idag. Har massor med kort från besöket på Astrid Lindgren Värld som jag tänkte försöka få ihop något med.
Tänk, jag bara hållt på med scrapping i några månader och är redan helt fast. Tänker på det varje dag och får nya idéer hela tiden... Så sitter jag också ganska ofta och surfar runt för inspiration.

Inga kommentarer: