2011-11-04

Scrapliftat Helena

På träffen i söndags var en utmaning att lifta den HÄR supersnygga layouten av Helena. Jag pysslade med annat och bestämde mig först när det var 20 minuter kvar till deadline att jag skulle vara med. Så denna layouten slängde jag ihop på dessa 20 minuter. Den kunde varit mer dekorerad kanske men ibland tycker jag det är kul att snabbscrappa och gillar oftast resultatet av det också.

Om man kikar på sidan 30 i det nya numret av Inzpira så finns där en annan snabbscrappad layout som jag gjort. :)


Gränna

3 kommentarer:

Aase sa...

Gillade att det inte var så mycket dekorationer, ibland tar de över alldeles och här hade du ju så många foton dessutom....Snygg LO

Kram

Johanna sa...

jag tycker att den blev jätte fint...
Undrar vad du använde för mask på Lo'n med "blåsblublor" (min dotter säger också så... jag kanske lifta din lO nån gång om jag få...?)
jag menar den med stora hålen?

Johanna sa...

hej,
tack för snabba svaret... det där var ju riktig bra. tack för tipset...