2011-02-15

Veckans skiss 7

Jag har haft en underbar helg i Steninge där Lektyg och Hantverk höll Scrapmara i helgen. Fantastiskt kul, inspirerande och avkopplande. Jag är fullmatad med nya idéer och skaparlust och det känns så kul.
Mija Comstad visade en massa tips och trix på hur man kan jobba med sina layouter och bland annat fick hon oss att våga skära och klippa i våra foton. Det var superkul och resultatet blev så läckert. Jag kommer att visa flera layouter så småningom med denna tekniken.
Denna veckans skiss är också gjord med denna teknik. Den är dessutom gjord till en utmaninga där man skulle använda orange, något av plast samt orden "Mitt hjärta" med anledning av alla ♥-ans dag igår. Alla deltagare fick sedan rösta och jag vann med denna layouten! Jättekul!!!


Veckans skiss 7

Ber om ursäkt för det lite halvtaskiga suddiga fotot bara. Det var mörkt när jag skulle fota den...

2 kommentarer:

Mija ♥ sa...

Åååhhhh så glad blir! tack för dina söta ord! Jag blir så nöjd när jag får veta att jag lyckats inspirera:) Så fin blogg du har och så härliga LO's - me like!!

Jane Larsson sa...

ÅH hjälp vad fin! Äääälskar färgerna!