2010-03-29

Scrapträff i helgen

Hela helgen har jag varit med ett härligt gäng tjejer och scrappat. Det var så himla roligt och faktiskt väldigt trevligt att inte ha en massa tävlingar att hela tiden passa tiderna till. Jag brukar tycka det är roligt med utmaningar men jag måsta säga att nu arbetade jag mina layouter mer och kände mig riktigt nöjd med allt jag skapade. Hela 16 layouter och 4 kort fick jag gjort. Tyvärr kan jag inte visa så många av dem än men det kommer... ;o)

Trots att det var en helt privat träff hade Annika lyckats samla ihop en del sponsorer. Vi fick en massa material att skapa med och jag gjoder bl.a. denna layouten med papper från Magdas. Stämpeln på den här layouten kommer från Unity Stamp och finns hos Designat. Det var ett helt underbart kit med stämplar vi fick jobba med. Mellan den 5-11 april kan man köpa stämplarna i kiten" Another sweet day" och "100% Happiness" med 15% rabatt om man anger koden "unity15" i Designats e-butik.




Övriga sponsorer till vår träff var:

Inkido

Be Scrapped

Scrap & Hobby

Brunsons

Formahantverk

Scrapperiet

Mazzarin Knep & Knåp

Arkivet

Lektyg & Hantverk

Scrapduon

Kortmakarn

Tack ALLA för allt fint material vi fick att pyssla med!

Och TACK tjejer för en supermysig helg!

Inga kommentarer: