2009-11-25

Grattis!

Till svärfar som fyllde år i helgen.




I måndags började jag på mitt nya jobb. Det har varit ett par intensiva dagar men fantastiskt roligt. Det är mycket nytt att lära sig men det blir en rolig utmaning. Hur som helst så tar det en del på krafterna så om det inte blir så mycket uppdateringar här i bloggen den närmsta tiden så är det troligen orsaken.

Förra veckan hade jag semester. Då passade jag på att åka med maken upp till Göteborg och medans han jobbade hela dagen så spenderade jag den på stan. Två timmar var jag inne hos Anna på Arkivet och pratade/tittade/pysslade. Det var jätteroligt att se butiken på riktigt och där var jättemysigt. Jag fick med mig en massa papper och prylar hem och i nästa vecka ska jag visa en del av det, bl.a. Making Memories nya härliga serie "Findings". :D

Annars har vi också hunnit med att renovera i sovrummet. Det blev ny fräsh färg på väggarna (nyansen heter "grädde" så kanske man kan tänka sig hur den ser ut), nytt golv i björk och nya skjutdörrsgarderober med dörrar i björk och brunt glas. Det blev kanonfint och bra! Jag känner mig jättenöjd. Ska visa en bild så småningom men först när det är helt klart. Det fattas lite lister och sådant fortfarande.

1 kommentar:

nancy sa...

Låter spännande, då väntar jag spännt på resultatet ;)
Kram