2009-09-15

Gratis fotobok från Fujidirekt!

Nu när jag äntligen har kommit igång med mina fotoboksidor så vill jag ju såklart framkalla en fotobok också. Fujidirekt har ett supererbjudande till alla som bloggar och berättar om detta i sin blogg. Då får man nämligen en gratis fotobok!!! Det ni!!! Den chansen vill jag absolut inte missa. Läs om erbjudandet du med, HÄR.
Det verkar superenkelt att göra en fotobok. Man laddar ner ett program från Fujidirekts hemsida och sedan är det bara att sätta igång. Det går att beskära bilderna i programmet och att lägga in olika effekter också. Det finns färdiga layouter man kan använda eller så kan man skapa sina egna. Flexibelt med andra ord. Det gillar jag. :o)

3 kommentarer:

Helena Påhlsson sa...

har du hört ifrån dem ?

Ilus sa...

Tack för dina fina ord i min blogg!!!

Jag har klurat lite på brunson - men hann inte med detta innan min lilla resa. Är i USA i 3 veckor och kommer inte hem innan tiden är slut! Tyvärr - hade varit roligt att söka!

Tack för inspirationen i din blogg. Jag hittar ofta mycket fint att titta på och jag gillar mycket din enkla stil med många detaljer!

Kram Maria

Helena Påhlsson sa...

jag har fått svar på fotoboken idag.. har till siste november på mig att klura ut hur jag ska göra...