2009-08-11

Dopkort och tävling







Jag fick en beställning på ett dopkort till en flicka som är snart 2år. Det skulle inte vara för bebisaktigt och det skulle gå i rosa, vitt och lite limegrönt. Såhär blev det. Hoppas nu att beställaren också blir nöjd med det...

Kom på att jag inte kan visa LO´n jag scrappade igår förrän i v.35 då Veckans skiss drar igång igen... :D

Så vill jag bara nämna också att det pågår en tävling på Brunsons blogg för tillfället. Ta chansen att vinna ett somrigt paket genom att scrappa kring temat ”Vad är sommar för dig? ”. HÄR hittar du tävlingen.

2 kommentarer:

Ulle sa...

Vilket kanonfint kort! Beställaren kommer säkerligen bli mycket nöjd ...

maybe*mej sa...

superfint dopkort och även din LO här ovan. Nu fick du mig att minnas att jag faktiskt har 2 st Lo som jag måste fota och visa på min blogg. Men det får allt bli i morrn för nu är det becksvart ute. En reflexskärm låter inte dumt. Använder du den mkt nu? I vilka sammanhang tex. är det då du fotar i motljus eller i släpljus eller i sidoljus.. Eller den kanske funkar i alla dessa olika situationer. kram kram