2009-07-02

Sommarkort

Äntligen semester! De senaste veckorna har varit kantade av 2 omgångar halsfluss och magont för stora tösen. Inte roligt men nu hoppas vi att det ska bli bättre. Igår lämnade vi flickorna hos deras faster med sambo i Falkenberg och medans de gick till stranden och badade så gjorde maken och jag ett spontanbesök i Ullared. Konstigt, fast man inte planerat att köpa något speciellt så åkte vi därifrån nästan 5000kr fattigare... Men för en gångs skull orkade jag titta efter lite till mig själv (annar brukar det mest bli fokus på barnen) och hittade ett par riktigt fina sommarklänningar och en tunika. Panduro outletbutiken bjöd inte på så värst mycket men lite billiga stämpeldynor och några fina presentpapper och band slank ner i korgen. ;o)


..


..


Några sommarkort som jag gjorde till Vs dagisfröknar. Pearl maker har jag använt flitigt på dessa, så smidigt och användbart. Jag har nyligen fyllt på mitt lager med fler färger. :o)
Nu ska jag och barnen ut och njuta det härliga sommarvädret!

4 kommentarer:

Aase sa...

Härligt med semester....
Kram Aase

Mya sa...

så fina kort :)
låter härligt med semester. å tack snälla för gratulationen på min blogg :) kul att även få läsa lite om ert bröllop. maria

Sanna F sa...

Urfina kort!!!! Nu längtar jag också efter semester!

Lisa sa...

Vilka sprudlande, härliga sommarkort!!!

Många Kramar Lisa!