2008-12-04

Tävling




Klicka på bilden för att se var du kan vinna denna vackra krona.

3 kommentarer:

Aase/ängel60 sa...

Vacker krona....
Kram Aase

Myamia sa...

fint du gjort i bloggen. jag vill oxå bredda min blogg, men tummen är mitt i handen när det gäller den typen av uppgifter. Din lo med titeln stolt att vara din faster älskar jag!!!! tror jag får lifta den titeln om det är ok. kram mya

Anonym sa...

Hej!
Vi på StämpelBoden letar efter smultron att trä på vårt strå?
Kanske kommer du och dina alster bli ett av dem?!
Vill du veta mer om vår bloggjakt eller bara få lite inspiration?
Då är du välkommen till vår blogg & glöm inte att lämna ett spår....
http://stampelbodens.blogg.se
Kramar från Bloggjägaren Anneli
Tanken är att detta ska kännas lite nyare och mer spännande...
Glöm inte att spara å maila mig länkar på bloggar med StämpelBoden alster! :D