2008-09-28

Snart...


.

9 kommentarer:

Tina sa...

Snyggt ! Ha en underbar resa!!!!!

Helena Påhlsson sa...

ha en underbar resa Susanne... njut av NY njut av din man , njut av dina vänner samla kraft, fota mycket ... och ha fantastiskt kul ( är lite avis allt)

Kram helena

mias pysselverkstad sa...

Jätte snygg Lo =)
Du får ha en super trevlig resa!

Anonym sa...

Har jag varit slarvig och missat info om din resa.
Vart och när?????
Fotot var läckert tycker jag.
Ska försöka våga mer när jag tar kort.
Kramisar

Cecilia sa...

här hittade jag mycket fint. både foton och scrappat.

Karin sa...

Kanon-fin layout!!!Ha en riktigt härlig resa och insup lite NY-känsla till mig också!!! Drick många kaffe på Starbucks och shoppa mycket!
Kram

Erica sa...

Åhhh, så spännande!!! Jag ska också dit. Om fyra år :-D Har bestämt att fira min 40-års-dag over there :-) Hoppas du får det underbart och att du hittar nån trevlig scrapbutik :-)

LottaM sa...

Gud va snygg denn är. Hoppas att ni får en helt fantastisk resa.

Vilka fina layouter du fick till på träffen. hur har du sjort med ridLO:n. Jag ser att du använt en av pappersramarna från kursen. Har du beställt fotot/skrivit ut det inplacerat i ramen och sedan klippt ut och använt eller jar du monterat manuellt?

Kram Lotta

Scrapsystrar sa...

Men å vad avundsjuk jag blir, N.Y är mitt absoluta drömresemål just nu. Ser fram emot rapport här på bloggen så småningom.:-) Ha en underbar resa om du inte redan kommit iväg. Kram Åsa