2008-01-08

Scrapkväll igår



Jag blir väldigt produktiv i perioder speciellt då min man är på tjänsteresa vilket är fallet just nu. Gjorde en LO igår till vårt album med dessa underbara papper från Dekorativa design med svensk text på.



Jag gjorde även ett kort till goda vänner som fick en pojke i söndags. Jag har inte så mycket pojkiga papper men letade lite i högen och hittade några gamla från SassaFrasLass. Tyvärr återger fotot färgerna lite dåligt men så är det i dessa mörka tider, svårt att fotografera.

Ikväll kommer några tjejer hit för en pysselkväll. Det ska bli mysigt. Jag är så glad att jag hittat några vänner som också fallit för scrapping. :o)

4 kommentarer:

Helena Påhlsson sa...

vad mysigt det låter med scrapkväll... Hoppas att jag hinner med din utmaning

Frida sa...

Hej! Ditt papper med svenska ord är verkligen underbart! Det ska jag också försöka få tag i. Din layout är superfin! Hoppas pysselkvällen är trevlig!

Karin sa...

Ja,du har verkligen varit produktiv. Många snygga layouter!!

Cecilia sa...

Finfint! Gillar ramen bakom fotot;)