2007-12-05

Kvällsscrap

I kväll har jag gjort julkort till fröknarna på Klaras dagis. Ett uppdrag som jag frivilligt anmälde mig till. De ligger fortfarande på tork (fulla av glitterlim) så jag visar dem i morgon. Sedan hade jag suget inne så jag gjorde en LO också. Det är ett gammalt foto på Klara och såhär blev den.



Igår var jag och shoppade lite nya kläder. Underbart att få köpa lite nytt som passar och sitter bra. :o) Sedan blev det lite nya krukor också till arbetsrummet så nu är det riktigt fint i fönstret(Annars brukar detta rummet tendera att bli ett odlingsrum för min kära makes olika blomsterföryngringsprojekt som jag är sådär lagom förtjust i...).
Nähä, nu kallar sängen på mig. Natti, natti.

4 kommentarer:

Cecilia sa...

Kanonfin LO! Gillar dessa papper massor;)
Kram

fialoppan sa...

Jättefina färger!! Mina favortier!

Scrapsystrar sa...

Oj, vilken snygg LO!!!
Kram
katarina

Simmat sa...

Supersnygg LO!!!!
Kram