2007-10-24

Pysseltjejer

Klara älskar att rita, klippa och tejpa så jag tänkte att detta måste jag ju dokumentera. Bilderna och papprena har legat framme i ett par veckor men jag har inte riktigt hittat känslan för hur den skulle se ut. Jag blev inte helt nöjd med den heller. När jag skulle sätta rubriken så passade det inte riktigt som jag tänkt mig och det kändes som hela paketet hamnade för långt ner på cardstocken. För att "rädda" den satte jag lite fler blommor uppe till vänster och stämplade lite men kände direkt att det blev lite för mycket men, men... Cardstoken är bling men det syns inte riktigt på bilden.

1 kommentar:

Lisbet sa...

Torsdag – närmare helgen än igår. Man är konstig som längtar till helgen och seden när helgen kommer så har man nästan inte tid att njuta av den. I alla fall så njuter jag av att surfa in på din sida och titta om du har gjort några nya alster sedan sist.